مجله سلامت پزشکی

عمل ساکشن و لیپوماتیک چیست ؟

sine2

عمل ساکشن و لیپوماتیک چیست ؟

عمل جراحی شامل خارج کردن چربی زیر پوستی با استفاده از کانولای متصل به پمپ تخلیه کننده است . کانولا میله ی کوچک حاوی سوراخ های فراوان است که از طریق برش های کوچک ۵ تا ۶ میلی متری وارد فضای زیر پوست می شوند .

جراحی های زیبایی ، امروز ، در سراسر دنیا طرفدار های زیادی پیدا کرده است . در مورد تصمیم گیری به انجام این عمل ها در بیشتر موارد شک و تردید ایجاد می شود ، در بیشتر موارد این عمل ها بی خطر و به دور از عارضه می باشد . از جمله ی این عمل های زیبایی لیپوساکشن است که شایعه های فراوانی در مورد انجام این عمل وجود دارد .

لیپوساکشن چیست ؟

در این روش رگ های خونی و عصب رسانی به پوست محل عمل حفظ می شود . با کاهش حجم چربی پوست رویی به مرور زمان به دقت عضلانی زیرین نزدیک تر شده و مانع می شود که در نهایت منجر به اصلاح کانتور بدن می شود .
اساس لیپوساکشن یک چیز است و آن تخلیه ی چربی ها می باشد .

در ابتدا لیپوساکشن برای کاهش حجم های کوچک از چربی های تجمع یافته در افراد با وزن طبیعی به کار می رفت اما اکنون از آن در نواحی مختلف بدن برای حجم های بسیار بالاتر استفاده می شود .

در بیشتر موارد لیپوساکشن تحت بی حسی موضعی و با حمایت تیم بیهوشی که علامت های حیاتی بیمار را به طور مرتب کنترل کرده و به او آرام بخش و مسکن جهت تحمل عمل تجویز می کنند انجام می گیرد .

لیپوماتیک چیست ؟

روش لیپوماتیک جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر است .
لیپو ماتیک روشی کاملا سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی بوده و حجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین ورم و کبودی ، درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است .
این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن نیز کمک می کند .

 

شما می توانید از بقیه بخش های مجله سلامت پزشکی و یا فروشگاه سلامت پزشکی دیدن فرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *