مجله سلامت پزشکی

نوشابه نخورید اما بخرید

IMG00384334

تعجب کردین پس حتما تا اخر بخونید

این خبر را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد چون بسیار جالب و مهم است .

 

نوشابه را که فراموش نکرده اید ؟

◄ نوشابه میتونه خیلی مزایای دیگه داشته باشه ، به بخشی از اونها نگاهی بندازیم

نوشابه سیاه یکی از پرمصرف‌ترین و البته مضرترین نوشیدنی‌های دنیاست . سال‌هاست سازمان‌های بهداشتی و درمانی درباره مضرات مصرف نوشابه حرف می‌زنن ، اما اقلا گوش ما ایرانی‌ها بدهکار نیست و می‌خواهیم همچنان بزرگ‌ترین مصرف کننده نوشابه باشیم .

نوشابه خارج از بدن می‌تونه مفید باشه . مثلا می‌تونه دوست خوبی برای ماشین‌تون باشه . یه تیکه فویل آلومینیومی رو مچاله کنید و تو نوشابه سیاه فرو کنید ، بعد فویل رو روی زنگ‌زدگی سپر ماشین بمالید تا از بین بره . یا برای یخ‌ زدایی شیشه جلوی ماشین ازش استفاده کنید. لک بدمنظره روغن ماشین روی موزائیک رو هم می‌تونید با یه قوطی نوشابه پاک کنید .

حالا که با نوشابه سراغ ماشین رفتید، بقیه بطری رو دور نریزید. برای اینکه چمن‌های سرسبزتری داشته باشید ماهی یه بار روی چمن نوشابه بپاشید .

برای پاک کردن درز بین کاشی‌ها از نوشابه سیاه استفاده کنید .

اگه از آخرین هنرنمایی آشپزی‌تون یه تابه سوخته به یادگار مونده ، توش نوشابه بریزید و بذارید بجوشه و تکه‌های سوخته رو از تابه جدا کنه . از همین روش برای از بین بردن رسوب کتری و سماور هم می‌شه استفاده کرد .

دو لیتر نوشابه برای پاک کردن رسوب و زنگار یه استخر کافیه. بذارید نوشابه و آب یه روز تو استخر بمونه و از نتیجه لذت ببرید .

نوشابه لکه ماژیک رو به راحتی از روی فرش و دیوار پاک می‌کنه . بعد از لکه‌ بری با نوشابه ، با آب و صابون محل لک رو بشورید و خلاص !

یکی از مصیبت‌های دنیا چسبیدن آدامس به لباس و بدتر از اون چسبیدنش به موی سره . اما نوشابه سیاه می‌تونه به راحتی اونو از هر سطحی جدا کنه .

 

یه کار دیگه که می‌تونید با نوشابه بکنید حالت دادن به موهای فر و مجعدتونه . اول موهاتون رو با نوشابه خیس کنید و بعد از چند دقیقه بشوریدش . اگه نمی‌خواهید رنگ موهاتون تیره‌تر بشه از نوشابه رژیمی استفاده کنید .

خب! حالا خودتون قضاوت کنید. چیزی که می‌تونه از روغن موتور تا رسوب آهک رو از بین ببره، با دندون و معده‌ و دستگاه گوارش‌تون چیکار می‌کنه ؟

 

 

شما می توانید از بقیه بخش های مجله سلامت پزشکی و یا فروشگاه سلامت پزشکی دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *