مجله سلامت پزشکی

میوه ها و سبزیجات لاغر کننده

mive

میوه ها و سبزیجات لاغر کننده

موز , آناناس , انگور و مانگو را به عنوان صبحانه مصرف کنید تا در عین تامین انرژی لازمه برای آغاز روز و فعالیت به کاهش وزن شما کمک کند .

سیب و گلابى سرشار از فیبر می باشند . این دو میوه کم کالرى هستند و احساس گرسنگى را برطرف مى کنند .

گریپ فروت سرشار از ویتامین C است و سطح انسولین را در خون پایین می آورد و موجب فشار خون و کاهش قند خون مى شود. موجب سوزانده شدن چربی در بدن مى شود . اگر تحت درمان برای بیماری خاصی می باشید در مورد مصرف گریپ فروت با دکتر خود مشورت کنید زیرا مصرف این میوه با بعضی از داروها تداخل دارد .

هندوانه , هلو ,  سیب و … میوه هایی با کربوهیدرات پایین تر هستند اما آب فراوانی در آنها وجود دارد که به همین دلیل درجه حرارت بدن را کنترل و تنظیم می کنند و به دفع کلسترول های مضر از بدن کمک می کنند .

مقداری لیمو , پرتقال و یا خانواده خوش مزه به سیستم حرکتی بدن این اجازه را می دهد که نیروی خود را تامین کرده و گرسنگی و ضعف رخ ندهد .

کرفس کم کالری است و سوخت و ساز بدن را افزایش مى دهد .

کلم بروکلى با چربى ها مقابله مى کند و حاوى موادى است که سیستم ایمنى بدن را تقویت و بدن در برابر بیمارى ها محافظت مى کند .

سیر تقویت کننده های قوی سیستم ایمنی بدن می باشد و موجب کارکرد بهتر متابولیسم بدن می شود در نتیجه چربی ها در بدن سریع تر سوزانده می شوند .

کدو با اینکه بسیار کم کالری است دارای مقادیر قابل توجهی از املاح معدنی است و بنابراین در رژیم لاغری بسیار مفید است .

 

 

شما می توانید از بقیه بخش های مجله سلامت پزشکی و یا فروشگاه سلامت پزشکی دیدن فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *