مجله سلامت پزشکی

راه هایی برای شادی در زندگی

500x537 1434205937022571 e1499265759415

در حال زندگی کنید

در لحظه باشید ! به طور مثال بهتر است هنگام صرف شام با خانواده به جای نگرانی برای قرار ملاقات روز آینده به غذت جمع خانواده و صحبت تان فکر نمایید .

بلند بخندید

احساس شادی میزان هورمون اندروفین و هورمون های دیگری را که به خوشی و آرامش شما می انجامد را افزایش می دهد و در عین حال تولید هورمون اضطراب را کاهش می دهد .

خوب بخوابید

بهتر است که روزانه برای مدتی کوتاه استراحت کنید و شب ها هم در حالی که کتاب می خوانید و حداکثر تا ساعت ۱۰ شب به رختخواب بروید و بخوابید .

به موزیک گوش دهید

شنیدن موسیقی آرام قسمتی از مغز را فعال می کند که باعث شادی می شود .

منظم باشید

با وجود شلوغی میز کارتان که پر از کاغذ ، مجله و صورت حساب است یا کابینت آشپزخانه تان که بسیار نامنظم است نمی توانید تمرکز کنید و نفس عمیق بکشید .

به مکان های آرام پناه ببرید

مساجد ، امام زاده ها ، مزارهای ائمه و علمای دین ، کتاب خانه ، موزه و باغ ها دنیایی از آرامش هستند و برای مقابله با دنیای پر از تنش امروزی بسیار کار سازند .

شیرینی ای شکلاتی درست کنید و بی دلیل آن ها را به یک غریبه هدیه کنید . خاطره انگیزترین هدیه همیشه غیر منتظره ترین آن هاست . وقتی یک ظرف شیرینی شکلاتی به کسی هدیه کنید ، لبخندی که روی لب های فرد مقابل می نشیند واقعا شگفت انگیز است .

بزرگترین و پر سر و صداترین مشوق خود باشید . نامه ای برای خود بنویسید و در آن همه خصوصیات و ویژگی های خوب را یادداشت کنید .

کهنه ها را دور بریزید تا جا برای چیز های جدید داشته باشید .

برای یکی یادداشت بگذارید . وقتی کاری کنید که یکی از دوستانتان بفهمد که به او فکر می کرده اید باعث می شود لبخند روی لب های او و البته خودتان بیاورید .

اشکالی ندارد اگر گاهی اوقات قوانین را بشکنید .

 

شما می توانید از بقیه بخش های مجله سلامت پزشکی و یا فروشگاه سلامت پزشکی دیدن فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *