ثبت، پردازش و ارسال سفارش

برای انتخاب محصولات مورد نیاز میتوانید به جز مطالعه توضیحات و نظرات کاربران از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۳۶۸۴۷۱۷۹۱ از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید .

روش‌های ارسال

تحویل اکسپرس :

سلامت پزشکی با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهر تهران فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد .

سفارش‌ها  در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام تأیید سفارش اعلام می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از پانصد هزار تومان در شهر تهران ، چهاردانگه و اسلامشهر رایگان ارسال می‌شوند .

نکات :

محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد .

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد .

تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از پانصد هزار تومان و در شهر تهران ، چهاردانگه و اسلامشهر می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر پانصد هزار تومان برای همه نقاط شهر تهران ۲۰۰۰۰ تومان ثابت است و برای سایر نقاط کشور در ادامه توضیح داده شده است .

اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن ۳۳۳۴۱۷۱۷-۰۲۱ ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش سلامت پزشکی اطلاع داده شود .

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند مبل ماساژ و تردمیل و دوچرخه ثابت و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

سفارش‌هایی که از طریق باربری و پست ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از دو میلیون تومان است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند .

لازم به ذکر است که در برخی از کالاها که به عنوان پیشنهاد ویژه با تخفیف و قیمت های ویژه به فروش میرسند ارسال رایگان امکان پذیر نیست و این موضوع در زمان ثبت سفارش به خریدار اعلام میگردد .

تیپاکس و پست پیشتاز :

ارسال سفارشات حومه تهران و نقاط دیگر کشور با تیپاکس یا پست پیشتاز انجام خواهد گرفت که هزینه ارسال آن برای سفارشات زیر هفت صد هزار تومان ، مبلغ ثابت ۴۰۰۰۰ تومان می باشد و برای سفارشات بالای هفت صد هزار تومان در حومه تهران و نقاط دیگر کشور هزینه ارسال کاملا رایگان خواهد بود .

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس سلامت پزشکی و تیپاکس در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل در این شهرها نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست یا تیپاکس ، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://newtracking.post.ir/

شرایط ارسال لوازم سنگین یا حجیم :

ویلچر و مبل ماساژ و کالاهای حجیم یا بزرگ ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که ویلچر و رولیتور ، در تهران و اسلام شهر و چهاردانگه و توسط تیم توزیع سلامت پزشکی و به طور رایگان ارسال می‌شوند .

لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند .

باربری :

باربری برای لوازم سنگین یا بزرگ مانند ویلچر و مبل ماساژ و نظیر آن ها است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد .

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید :

باربری تنها مسوول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند مبل ماساژ و تردمیل و دوچرخه ثابت و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت .

روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد .

مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. دفترها و هزینه باربری به این شرح است :

شهرهای تحت پوشش (و شهرهای نزدیک به آنها) :

آبادان – آبدانان – آبیک – آباده – آزادشهر – آستارا – آستانه (اراک) – آستانه اشرفیه – آشخانه ( بجنورد) – آقاجاری – آق قلا – آمل – ابهر – ابرکوه – اراک – اردکان – اردبیل – ازنا  – ارسنجان – اسالم – اسدآباد – الیگودرز – اندیمشک –  املش – اهرم – اهواز – ارومیه – امیدیه –  ادیمی (زابل) – اسلام‌آباد غرب – اسفراین – اشنویه – اصفهان و حومه – اقلید – ایرانشهر – ایذه – ایلام – ایوان‌غرب – بابلسر – بابل – باغملک – بانه – برازجان – بروجرد – بروجن – بجنورد – بم – بناب – بندر امام‌خمینی (سربندر) – بندر انزلی – بندرترکمن – بندرعباس – بوانات (سوریان) – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – بیجار – بهبهان – پاسارگاد – پاوه – پره‌سر – پلدختر – پیرانشهر – تاکستان – تالش  – تربت حیدریه – تبریز – تنکابن  – تویسرکان – حمیدیه – جغتای – جلفا – جم – جوانرود – جوین – جویبار – جهرم – جیرفت – چابهار‌‌‌ – چالدران – چالوس – خاش – خرم آباد – خرم بید(دهبید) – خرمدره – خدابنده (قیدار) – خرمشهر – خمین – خمینی شهر – خنداب (اراک) – خوانسار – خورموج – خوی – داراب – دامغان – دزفول – دشت مرغاب – دورود – دلیجان  – دهدشت – دره شهر – دیواندره – رامسر  – رامشیر – رامهرمز – رشت – رفسنجان –  روانسر – رودسر – رومشکان – زابل و زهک – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سراب – سراوان  – سرپل ذهاب – سردشت – سروستان – سعادت شهر – سقز – سلطانیه – سلماس – سمنان – سنقرکلیایی – سنندج – سوسنگرد – سیرجان – سیوند – شادگان  – شازند – شاهرود – شاهین شهر – شوش  – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – شیروان – صائین قلعه – صحنه – صفاشهر/سروستان – صومعه سرا – عسلویه – (منطقه ویژه انرژی پارس) – علی‌آباد کتول – فامنین – فسا – فرمهین (اراک) – فریدونکنار – فلاورجان – فولادشهر و ذوب آهن –  فومن – قادرآباد (سعادت شهر) – قائم شهر – قائن – قشم – قروه – قزوین – قصرشیرین – قم – قوچان – کازرون – کاشان – کاشمر – کامیاران – کردکوی – کرمان  – کرمانشاه – کلاچای – کمیجان (اراک) – کنگاور – کنگان – کهنوج – کوهدشت – کیش – گالیکش – گچساران – گرگان – گلپایگان – گناباد  – گنبدکاووس – گیلان غرب – لار – لالجین – لاهیجان  – لردگان – لنگرود – لوشان – لیسار – ماکو –  ماهشهر – مبارکه – محلات – محمودآباد – مراغه – مرند – مرودشت – مریوان – مسجد سلیمان – مشهد – ملایر – ملکان – منجیل – مهاباد – مهاجران (اراک) – مهران – میاندوآب – میانکوه – میانه – میبد – مینودشت  – میلاجرد (اراک) – نجف آباد – نراق – نظرآباد – نقاب – نقده – نکا – نوشهر – نور – نورآباد لرستان – نهاوند – نهبندان – نیشابور – هادی شهر – هامون – هرسین – هشت‌پر – هشتگرد – هفتکل – همدان – هندیجان – هویزه – هیرمند – هیدج – یاسوج – یزد

حدود هزینه باربری برای ویلچر بین ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ تومان است ( بسته به مسافت شهر )

لازم به ذکر است برای بعضی از فروش ها بنا به میزان هزینه و مسافت مقصد برای ارسال سفارشات از طریق پست و باربری به صورت رایگان می باشد که در زمان ثبت سفارش به اطلاع میرساند .

سیاست قیمت گذاری

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، سلامت پزشکی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سلامت پزشکی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود .

سرویس مهلت تست ۷ روزه سلامت پزشکی

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، سلامت پزشکی با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت سلامت پزشکی ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های نوار تست قند خون ، ساپورت های طبی ، ماسک مو و … ) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند .

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سلامت پزشکی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود .

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل شرکت پست و یا تیپاکس را مطالعه فرمایید .

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه سلامت پزشکی ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود .

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سلامت پزشکی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود .

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سلامت پزشکی به اتمام برسد، و سلامت پزشکی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود .

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، سلامت پزشکی صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت سلامت پزشکی ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و سلامت پزشکی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین سلامت پزشکی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه سلامت پزشکی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

سلامت پزشکی نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود .

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد .

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به سلامت پزشکی اطلاع داده شود .

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سلامت پزشکی بازگردانده شود .

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود .

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .

وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سلامت پزشکی از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود .

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود .

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سلامت پزشکی بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد .

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سلامت پزشکی از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود .

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سلامت پزشکی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات سلامت پزشکی (شماره تلفن ۳۳۳۴۱۷۱۷-۰۲۱) اطلاع داده شود .

به دلیل بهداشتی بودن محصولات امکان تعویض و یا استرداد آن ها امکان پذیر نیست .

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، سایت سلامت پزشکی مسئولیتی قبول نمی کند .

کالا را چطور ارسال کنید؟

با خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید .

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سلامت پزشکی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سلامت پزشکی است .

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت سلامت پزشکی ارسال شود .

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سلامت پزشکی ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش سلامت پزشکی ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان سلامت پزشکی تایید شود،کالا تعویض خواهد شد .

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ سلامت پزشکی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، سلامت پزشکی تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و سلامت پزشکی در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد .

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط سلامت پزشکی ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد .

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و  کالاهای ارائه شده در سایت سلامت پزشکی هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد .

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش سلامت پزشکی است .

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

با شماره تلفن ۳۳۳۴۱۷۱۷- (۰۲۱) خدمات پس از فروش

یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید .

یا به info@salamatpezeshki.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید .

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است .

تضمین بهترین قیمت چیست؟

ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در سلامت پزشکی با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از سلامت پزشکی ، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید.

چه شرایطی دارد؟

برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

  1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند .
  2. کالای اصل: از آنجایی که همه کالاهای موجود در سلامت پزشکی اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد .
  3. گارانتی اصل و یکسان: کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد .
  4. لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه: سلامت پزشکی همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند .
  5. یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز می‌شود .
  6. فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد .
  7. کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به سلامت پزشکی ، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد .
  8. از آنجا که هدف این طرح اطمینان مشتری از خرید با بهترین قیمت است، اگر در قیمت سلامت پزشکی به دلیل خرید از جشنواره های فروش یا  استفاده از ووچر  تخفیف اعمال شده باشد، ملاک مقایسه، قیمت نهایی و تمام شده ای است که مشتری پرداخت می کند .
  9. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت سلامت پزشکی ، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود .

چگونه درخواست بفرستید؟

مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل info@salamatpezeshki.ir ارسال کنید :

  1. پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید :

شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد .

تا ۲۴ ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار  و کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد .

صرفا برای همان محصول به صورت تکی باشد.

  1. در فروشگاه‌های اینترنتی، کافی‌ست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای مورد مقایسه به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود. بدیهی است که اگر به وب سایت‌های مرجع مقایسه قیمت لینک داده شود، ایمیل ارسالی قابل بررسی نخواهد بود .

چه زمانی درخواست بفرستید؟

درخواست مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال شود.

بررسی ثبت درخواست تا حداکثر ۳ روز کاری انجام می‌شود.

پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده را به حساب شخص واریز می‌کنیم.

سوال دارید؟

با شماره تلفن ۳۳۳۴۱۷۱۷- (۰۲۱) خدمات پس از فروش

قوانین

در صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای سلامت پزشکی محفوظ است.

سلامت پزشکی می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند.

تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی

سلامت پزشکی؛ فقط کالای اصلی

سلامت پزشکی اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که سلامت پزشکی برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از سلامت پزشکی خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند .

سلامت پزشکی؛ فقط گارانتی اصلی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت سلامت پزشکی توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و سلامت پزشکی هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. بنابراین کلیه کالاهایی که در سلامت پزشکی عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت سلامت پزشکی به فروش نمی‌رسد. از این رو است که سلامت پزشکی اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.

ثبت شکایت :

در صورت هرگونه شکایت و انتقاد و پیشنهاد از طریق فرم “تماس با ما” با موضوع شکایت یا انتقاد و یا پیشنهاد ارسال کنید .

و یا از طریق ارسال ایمیل به info@salamatpezeshki.ir اقدام کنید .